2018. április 15., vasárnap

Vakáció 2500-ban


Képtalálat a következőre: „marék veronika könyvek vakáció 2500-ban”


Marék Veronika könyvét a lehető legelképzelhetetlenebb helyen fedeztem fel. A gyógyszertárban a Baba Patika c. lapban. (Kisbabásoknak melegen ajánlom. Tartalmazza mindazt az információt, amire szüksége van egy anyukának babaápolás terén. Ráadásul ingyenesen megjelenő havilap a patikákban. Sok helyen kérni kell, mert nincs kirakva.)

A szerző több könyvét is olvastuk (írok majd ezekről is), de erről még nem hallottunk, sőt a könyvtárak polcain sem láttuk.

A könyv nem új, 1987-ben adták ki először, és tavaly, 2017-ben ez a második kiadása. A boltok polcaira csak nemrég került, de a könyvtárban már ott van Győrben, ahova járunk. Nagyon megörültem neki.

Tegnap este pedig elolvastam a gyerekeknek este. Azt hiszem, én voltam jobban izgatott.

A történet egy kisfiúról, Atoról szól, aki 2500-ban él az óceán mélyi világvárosban, és innen repül vissza a sziú indiánok közé 10 napra.
A történet aranyos, izgalmaktól mentes, olyan Marék Veronikás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése