2018. május 20., vasárnap

A gyógyító jód


Képtalálat a következőre: „a gyógyító jód”

Családunk egészséges életmód tanácsadója apósom, aki ideje nagy részében a témában olvas, kutat az interneten. Bevallom, nagyban megkönnyíti a dolgunkat, hisz a fontos cikkeket átküldi, így nem nekünk kell az "ocsú közül kiválogatni a búzát".
Az ő tanácsára kezdtem el még novemberben napi szinten jódot (Lugol- oldat) szedni. Azóta én is tapasztalom jótékony hatását: elég a napi 6 óra alvás, fittebb vagyok, és a testsúlyom is csökkent.

A múlt héten pedig a tesóm adta a kezembe Lynne Farrow könyvét a jódról, melyet a kollégája fordított, mert a téma elkötelezett híve. Így, most ezt olvasom.

Kíváncsi lettem további háttér információkra, és mások jódos történetére, tapasztalatára. Ezek mind, mind olvashatók a könyvben. Olvasmányos, könnyen és gyorsan olvasható. Egyetlen zavaró dolog, az  amerikai stílus (amit egyébként nem nagyon bírok) tele ismétlésekkel, és túl egyszerű megfogalmazással.

A könyv alcíme nagyon érdekes, és beszédes: Nem csak pajzsmirigybetegeknek! Sorsfordító megoldás méh-, mell-, petefészek- és prosztataproblémákra.
Azt hiszem a napi jódbevitelemmel már tettem magamért és a családomért egy fontos lépést.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése