2018. május 28., hétfő

Mesélj nekem


Képtalálat a következőre: „mesélj nekem sorozat”

Szeretjük nagyon a népmeséket. Úgy családilag, mindenki. Azt hiszem, ott, ahol nézik, vagy hallgatják a gyerekek ezeket a meséket, a felnőttek is szívesen telepszenek oda ilyenkor. Nálunk a nagypapa is kedveli!

Aztán eljön az idő, amikor konkrét kérés van, de nem cím szerint, hanem hogy legyen benne ló, vagy huszár, vagy ez-meg az. A Mesélj nekem sorozat (Manó  Könyvek Kiadó) kötetei erre kiválóak, ugyanis a kötetekbe tematikusan vannak egy-egy téma köré gyűjtve a mesék.

Kapcsolódó kép


Egy-egy könyvben 14 mese olvasható, kedves képecskékkel illusztrálva.

Én a sorozatot az IQ szervizes terjesztésen keresztül vásároltam meg a helyi élelmiszer boltban. (Hetente lestem, hogy jött-e új.) Elárulom, darabját 500 forintért. Aki már nem kapna ily módon, a Líra könyvesboltban 4 szeres áron még beszerezheti. Ajándéknak sem utolsó, mert abszolút nem gagyi. A meseválogatások, mind  magyar népmesék és Benedek Elek meséi. Elvétve azért van egy-egy kivétel más népek népmeséiből.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése