2018. június 3., vasárnap

Pierre a labirintusnyomozó. A Labirintustorony rejtélye


Képtalálat a következőre: „labirintus könyv”

Lassan indulunk nyaralni, így a hosszú útra igyekeztem több lapozgató, nézegető könyvet beszerezni a könyvtárból. Tudtam, hogy van nagyobbaknak szóló is. Nándi nagyon szereti a nyomozós könyveket (velem együtt), így megörültem, mikor megláttam a Labirintusnyomozó könyvajánlóját anno. Még a tavalyi évben jelentette meg a Kossuth Kiadó ezt a nagyobbaknak szóló lapozót.

Méretét tekintve elég nagy. A könyvben Labirintusváros egy felhőkarcolójának emeletein keresgélhetünk, nyomozhatunk. Különböző tárgyakat, embereket kell megkeresni, közben labirintusokon keresztül kell jutni. Ahogy lapozunk, egyre feljebb és feljebb jutunk az előcsarnokból a könyvtáron, boltokon, színházon, a kazánházon át a tetőig.

Képtalálat a következőre: „labirintustorony rejtélye könyv”

Képtalálat a következőre: „labirintustorony rejtélye könyv”

Egyik délután, gondoltam belelapozok a könyvbe, mielőtt közösen nekikezdünk Nándival. A lapozásból persze több lett: egyszerűen magával ragadott, keresgéltem én is, nézegettem az érdekes feladványokat. Ajánlom mindenkinek, aki valami új témájú lapozót keres.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése