2018. július 8., vasárnap

Csodakunyhó sorozat

Képtalálat a következÅ‘re: „csodakunyhó sorozat” Képtalálat a következÅ‘re: „csodakunyhó sorozat” Képtalálat a következÅ‘re: „csodakunyhó sorozat”

Képtalálat a következőre: „csodakunyhó sorozat”Képtalálat a következőre: „csodakunyhó sorozat”

Sokaknak ismeretlen a Csodakunyhó sorozat Mary Pope Osbornetól, így ezzel szeretném bővíteni az iskolás korosztály remekeit.

Tél derekán bukkantam rá az interneten. Az ajánlót kecsegtetőnek tartottam, így egyből megnéztem, hol szerezhetem be. Szerencsére a győri gyerekkönyvtárban megtalálható az egész sorozat, így én egyből tízet haza is hoztam. A képeken azt az 5 részt láthatjátok, amit egymás után elolvastam Nándi fiamnak. A könyv szerkezete a kisiskolás korosztályt célozza meg a sokszor fél- és egész oldalas fekete-fehér  rajzokkal és a nagybetűs szedéssel.

Képtalálat a következőre: „csodakunyhó sorozat”

Tulajdonképp valami nyomozós, rejtélyes témájút kerestem, mikor a sorozatra bukkantam. Elvárásainknak abszolút megfelelt: egy testvérpár (Jack és Annie) a házukhoz közeli erdőben az egyik fa tetején talál egy kunyhót, amire felmásznak. A kunyhó telis tele van könyvekkel, melyek segítségével utazhatnak téren és időn keresztül. Az, hogy hova mennek, csupán azon múlik, melyik könyvet lapozzák fel.
A sorozat ismeretterjesztő is egyben izgalmas kalandokkal, hisz rengeteg mindent megtudunk az adott korról. (Nekem egyből Berg Judit Két kis dinó sorozata jut eszembe, ami hasonlít erre...)

Az amerikai 51 kötetből nálunk csak 24-et fordítottak magyarra, ami eddig megjelent. Itt olvashatjátok a kötetek címeit a cselekmény színhelyeivel. Kellemes utazást és időtöltést a Csodakunyhóval!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése