2018. augusztus 22., szerda

Vitaminreiche Gemüseküche in allen Variationen

Képtalálat a következőre: „vitaminreiche gemüseküche buch”

Rendhagyó módon egy nem mai (1996-os kiadású) német nyelvű szakácskönyvem szeretném megmutatni, melyet én 10 éve szereztem egy bolhapiacon még Németországban. Minden nyáron, mikor zöldségdömping van a kertben előkapom, és 1-2 új fogással beújítok. Egyszerű, gyors, ízletes ételeket lehet készíteni belőle.
A borító hátulján látható töltött paradicsom a legújabb kedvenc, így most meghívlak kedves Olvasó egy finom vacsora receptre!

Képtalálat a következőre: „vitaminreiche gemüseküche buch”

Amire szükséged lesz: 8 nagy paradicsom, 8 tojás, sajt, só, bors, zöld fűszerek (oregánó, majoranna, bazsalikom) a kertből.

1. Mosd meg a nagy paradicsomokat, majd vágd le a "sapkájukat". Kanállal szedd ki a belsejüket. (Én paradicsomszószt készítettem belőle, hogy ne menjen veszendőbe, és hűtőben tároltam 1-2 napig, míg szükségem nem lett rá.)
2. Egy tűzálló tálat kenj ki zsiradékkal, majd rakd bele a paradicsomokat.
3. Sózd, borsozd, majd egyesével üsd fel, és verd fel a tojásokat, amiket beleöntesz a paradicsomokba.
4. A sajtot (én 3 féle sajttal dolgoztam, mert így ízletesebb szerintem) reszeld le, majd rakd a tojások tetejére.
5. A végén szórd rá a finomra vágott zöld fűszernövényeket. (Bele is keverheted egy részét közben.)
6. Tedd 220 fokos előmelegített sütőbe, és süsd 30-35 percig, míg a tojás meg nem emelkedik és be nem sűrűsödik.

Mennyei! Jó étvágyat kívánok hozzá!

ui.: Az említett könyv egy sorozat része, így vannak még további részei. Nem csak zöldséges ételekkel ...


 Képtalálat a következÅ‘re: „vitaminreiche gemüseküche buch”  Képtalálat a következÅ‘re: „vitaminreiche gemüseküche buch”

Képtalálat a következÅ‘re: „vitaminreiche gemüseküche buch”  Képtalálat a következÅ‘re: „vitaminreiche gemüseküche buch”

Képtalálat a következőre: „vitaminreiche gemüseküche buch”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése