2018. november 11., vasárnap

A kobold karácsonyi titka

Képtalálat a következőre: „a kobold karácsonyi titka”


Nem veszek részt fb-os játékban, de a 7 nap 7 könyv 7 ismerőssel annyira tetszett, hogy engedtem a csábításnak- amit utólag nem bántam meg. Remek ötleteket és könyveket kaptam az ismerőseimtől. 
Mára a csokornyi ajánlóból mutatok be egyet, amit most olvastunk.

Egy-két hete vasárnap este már adventi hangulatom van. Egyrészt a sötétedés miatti bekuckózás miatt, másrészt, mert a karácsonyi CD-t legalább ötször meghallgattuk már a lányaim jóvoltából. Na és persze, mert pont vasárnap este olvasunk karácsonyi mesét. 
Ma végre mindenkinek megfelelt a könyv, amit választottam, senki nem akart mást hallgatni. 
Sven Nordqvist (Findusz és Pettson írója) karácsonyi történetét én sem ismertem eddig. 

Szenteste van. Nemcsak az emberek a házban, de a házuk melletti pajtában élő koboldcsalád is körbeüli az ünnepi asztalt. A karácsonyi vacsora fénypontja pedig a kása, melyet a koboldok az embertől kapnak az egész éves munkájukért. Koboldanyó előre látja, hogy idén az ember feledékeny, és nem kapnak tőle kását. De mivel a férjét nem szereti mérgesnek látni, az embereket pedig boldogtalannak, így muszáj mentenie a helyzetet. Hogy ez hogy sikerül neki, megtudhatjátok a mesekönyvből.

Igazán bájos, rövid kis történet, mely szerintem ideális esti mese. Az ünnepre való hangolódásban pedig nagyszerű segítség.

Képtalálat a következőre: „a kobold karácsonyi titka”

Képtalálat a következőre: „a kobold karácsonyi titka”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése