2018. november 25., vasárnap

Rejtett képek

Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett” Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett” Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett” Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett”

Még nyáron a nyaralásra szerelkeztem fel eső esetére sok-sok színezővel, fejtörővel. A Klett Kiadónál megjelent Rejtett képek sorozat elnyerte a gyerekek tetszését. 
Nem csak kereső, de színező is egyben. A sorozatnak 10 része van ezen a nehézségi szinten. (Ez szerintem a közepesen nehéz kategória. Nézzétek meg, van 2 másik sorozat is.) Remek órák teltek a képek böngészésével. 

Idén a Mikulás hozza a sorozat hiányzó részeit, ami garantált főnyeremény lesz- már előre tudom.

Egy másik élményem ezzel kapcsolatban a fiam születésnapján volt, amikor szintén én is nagy hasznát vettem. Nándi több barátját is meghívtuk egy hosszú délutánra, így feltétlen készültem programmal. Nándi kiválasztott két képet, amit sokszorosítottunk. Mindenki csak a nagy képet kapta meg, én pedig a keresendő tárgyakat kivágtam, és egyesével a ház körül felragasztottam valahova  (csatorna, zsalugáter, postaláda, stb.). Csak a pontos darabszámot mondtam meg, amit a képeken meg kell találniuk. Így két pályán mehettek végig a gyerekek, amit nagyon élveztek, és ezzel 40 perc ki is volt töltve. Mindenkinek nagyon tetszett ez a keresős, kicsit átmozgatós játék. Ajánlom akár egy esős napra is a házban. Jó móka!

Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett” Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett”

Képtalálat a következőre: „rejtett képek klett” Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett”

Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett” Képtalálat a következÅ‘re: „rejtett képek klett”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése