2018. december 5., szerda

Mézeskalács

Képtalálat a következőre: „milner angéla mézeskalács könyv”

A mai bejegyzést a Ti kérésetekre írom. 
Mivel nálunk már egy hónapja felváltotta a kekszet a mézeskalács, és a különböző helyi rendezvényekre is vittem belőlük, így sokan megkóstoltátok, és kértétek a receptjét. 
Nagy guru nem vagyok (vannak helyben profik is), és idén még cukormázzal sem díszítettem őket , de csak most, csak nektek felfedem segítőmet: Milner Angéla Mézeskalács füzetecskéjét, melyben a mézesek alapvető praktikái olvashatók.
1. A receptnél kicsit viseltes már a könyvecském, de ami fontos, hogy a hozzávalóknál az 1 tojást kifelejtették, kicsit lejjebb olvashatjátok (alá is húztam magamnak is). 
2. A másik fontos dolog, amit eddig elfelejtettem (de idén már nem!), hogy nem kell hűtőbe rakni, hanem csak szoba hőmérsékleten pihenjen a tészta legalább 1 napot. 
3. A mézeskalács puhítását én évekig szakszerűen betartottam, de rá kellett jöjjek, hogy van annyi nedvesség a levegőben, hogy maguktól is visszapuhulnak 1-2 nap alatt, ha csak az asztalon hagyom fedetlenül. Persze ilyenkor nagy a veszélye, hogy jelentősen megcsappan a mézesek mennyisége. 

Jó sütést kívánok Mindenkinek!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése