2018. március 20., kedd

Pipp és Polli

Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli” Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli” Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli” Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli” Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli” Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli” Képtalálat a következÅ‘re: „pipp és polli”

Axel Scheffler Pipp és Polli sorozata tavaly nyáron lopta be Katica szívébe magát. Korábbról már ismertem a könyvet, de túl egyszerűnek találtam. Illetve tudtam, hogy a karakterek a két nagyobb gyermekemnek nem jönnének be, így hagytam a könyvtár polcán a könyvet.
Aztán Katica megtalálta. Mondhatnám, kiszemelte a mérete alapján. Imádja ezeket a kis, kézbe fogható könyvecskéket. A nyuszi és a kisegér barátsága aranyos, a 3-4 éves korosztály imádja. (Ezt onnan tudom, hogy többeket is "megfertőztünk" a könyvvel a környezetünkben.)
Tökéletes nézegetőnek is, de az oldalankénti 1-2 mondat telitalálat. Mire elolvasom, épp lapozni szeretne a gyerkőc. A legjobb, mikor már ő maga lapozza, és olvassa nekem!!! A történetekben megjelenő problémák nagyon is valósak, és életszerűek egy 3-4 éves gyermek életében, így könnyen  tud azonosulni a szereplőkkel.
Már létezik kemény táblás kiadás is, amiben a színek szerintem szebbek.A csíkos könyvgerinc, és csíkos belső borító pedig egyedivé teszi a sorozat részeit.

Képtalálat a következőre: „pipp és polli”

Képtalálat a következőre: „pipp és polli”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése