2018. június 14., csütörtök

ABRAKADABRA

Képtalálat a következőre: „abrakadabra könyv”

Gondolom már mindenki tapasztalta, hogy a saját gyermekeink tudnak a legnehezebben megválaszolható kérdéseket feltenni. A héten Nándi fiam nekem szegezte a kérdést: mi értelme az életnek? Ez a kérdés és téma aztán este is folytatódott a férjemmel, sőt még egy ismerősünket is bevontuk...

E kapcsán jutott eszembe, hogy bemutassam nektek Színia (Bodnár Erika ✝️) Abrakadabra könyvét, mely messze repíti az olvasót. A könyv lelkünk ismeretével foglalkozik: kik vagyunk, honnan jöttünk és hová tartunk? A könyv elrepíti az olvasót Abrakadabrába, ahol élettel, halállal kapcsolatos kérdéseinkre kaphatunk választ, illetve magyarságunk jelentőségét is  megismerhetjük.

A könyv ugyan vékonyka, de cseppet sem könnyű olvasmány. Sokszor elővettem már, és olvasom, de a végére már 2 éve nem érek. Ami nem baj, mert dolgozik bennem, mindig mond újat, és (ha a szerző többi könyvét olvasta már valaki) ismétlések is bőven akadnak.
Mivel a téma csak keveseket érdekel, így csak a Püski Kiadónál, illetve a Magyar Menedék honlapjáról elérhető.

A szerző már sajnos nincs köztünk, de a többi könyvében és blogján (http://szinia.blogspot.com/) keresztül gondolatai által örökre itt marad. Nagyon sajnálom, hogy két évvel ezelőtt már elkéstem, mikor gondolataira találtam, és a honlapján meghirdetett spirituális kerámiafestő műhelyébe már nem tudtam így elmenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése