2018. június 30., szombat

Magad, uram

Képtalálat a következőre: „fa nándor könyv”

Fa Nándor könyvét a férjemnek szántam a nyaralásra. Aztán belelapoztam, elkezdtem olvasni, és rabul ejtett.
Szeretek nyáron utazós témájú könyveket olvasni. Így aztán a nyaralásunk alatt lélekben többször is körbevitorláztam Nándival a Földet. Letehetetlen olvasmány gyökerekről, családról, kitartásról, tanulásról, fejlődésről és sikerről. Vitorlázni ugyan nem támad kedvem tőle, de még jobban megismerni a szerzőt igen. (Már ki is néztem következő elolvasandó könyvnek A Szent Jupát 700 napját.)
A férjem is olvasná velem két könyvjelzős könyvként, de ami szabadidőm volt ezt bújtam, így nem nyílt rá lehetősége. Sietek kiolvasni, hogy aztán együtt beszélgethessünk róla, ha már ő is benne lesz.

Kiolvastam... Sajnos...
Nézem a könyvborító elejét, Nándival egymást nézzük. Aztán a hátulját, végül egyben akarom látni a külső borítót, mert imádom. A színvilága csodás, az egész egyszerű, letisztult. Kevés könyv borítóját nézegettem ennyit, mint ezt.

Képtalálat a következőre: „fa nándor könyv”

Nagyon tetszett a könyvben, hogy a szerző mintha érezné, hol kezd sok lenni a mesélés, így a 2016-2017-es Vendée Globe hajónapló egy-egy bejegyzésével rázza fel az olvasót.
Külön öröm volt számomra Nándi gondolatait olvasni az élet "nagy" dolgairól, viszont a végén nem érzem, hogy vége lenne a könyvnek. Nem zár le. Talán egyszer folytatja?

Mindenesetre most a netet bújom. A spiritofhungary.hu -t olvasom, nézem, ami segít elmélyíteni, megérteni ezt a számomra ismeretlen vitorlás közeget.
Imádom, ha egy könyv tovább gondolkodtat és olvastat, mint most ez is. Így, az év közepén, ki kell jelentsem, hogy ez az idei évi No. 1 olvasmányom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése