2018. július 27., péntek

Farkasokkal futó asszonyok

Képtalálat a következőre: „farkasokkal futó asszonyok”


Tegnap este egy ayana jógás női körben voltam, majd este ezzel kapcsolatban olvasgattam az oldalukon, mikor ajánlóként megtaláltam az egyik rég olvasott kedvenc könyvem. Le is veszem most a polcról, hogy bemutathassam.

Clarissa Pinkola Estés könyve visszavezet legbelső női létünkbe, egy zabolátlan, időtlen, ősi természeti asszony tudatának ősi rétegeibe, mely mindannyiunkban ott van, csak a civilizáció kényszerei elfedik előlünk saját lelkünk legbelsőbb rétegeit.
A könyvben ősi meséken keresztül járjuk végig a női élet fontos életfordulóit. Ezeken a meséken, mítoszokon és álmokon keresztül megismerhetjük  az állandó változásban lévő női lélek legbelső, legmélyebb rétegét, így segít mindenkinek megtalálni a kapcsolatot a maga Ősi, természeti Asszonyával.
Eléggé bátor vagy együtt száguldani a "farkasokkal futó" asszonyokkal?!

Nem könnyű olvasmány, így én nem tudtam folyamatában olvasni, és ott tartok a könyvben is, ahol a mostani életemben.
A tartalomjegyzék egy kis ízelítőt ad az utazás egy részéből:

Képtalálat a következőre: „farkasokkal futó asszonyok tartalom”

Végül a könyv által megismert kedvenc mesém, Világszép Vaszilisza (egy másik könyvből vett) illusztrációival kívánok kellemes olvasást!

Képtalálat a következÅ‘re: „vaszilisza”  Képtalálat a következőre: „vaszilisza”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése