2018. július 23., hétfő

Rumini


Képtalálat a következőre: „rumini”

Berg Judit Rumini sorozata etalon az ifjúsági regények között. Nem csoda, hogy 2007-ben Az év gyerekkönyvének választották, majd a gyerekek és szüleik után az oktatásba is belopta magát ( ha jól tudom a 3. évfolyamon kötelező olvasmányként szerepel).

Én is régóta próbáltam olvasni a gyerekeimnek, de három nekifutás után is vissza kellett, hogy vigyem kiolvasatlanul a könyvtárba. Nem a könyvvel volt baj, hanem azt hiszem, az én gyerekeim óvodásként még kicsik voltak hozzá.

Azért nyár elején ismét próbálkoztam. Mivel Nándi imádja Berg Judit könyveit (Ruminin kívül mindet olvastuk eddig), így ezúttal máshogy közelítettem:
- Tudod ki írta?
- Nem.
- Berg Judit.
- Az, aki a Nyammékat (Két kis dinó sorozat) és a Füttyös Vilkót (Lengemesék) is írta?!
- Igen, ő az. Szerinted akkor jó lesz? Elkezdjük?
- Igeeen!!!

Így aztán az első részt 2-3 hét alatt kiolvastuk. Vagyis én felolvastam. Sajnos aztán elkezdődött a VB, így a második kötet felénél állunk. Én irtó izgatott vagyok a folytatást illetően, így nem győzöm noszogatni.

A kisegér története kalandos, izgalmakkal és rejtélyekkel teli. Letehetetlen, olyan Berg Juditos.
Soha nem késő elkezdeni!

Összeszedtem a sorozat többi részét is, bár már az újranyomásnál új borítóval és illusztrációkkal jelent meg. Nekem mindenesetre az eredeti jön be. Sokat elmond még a könyvről, hogy már angolul, szerbül és oroszul is elérhető. A spanyol fordítás pedig készül.

Képtalálat a következÅ‘re: „rumini zúzmaragyarmaton”                 Képtalálat a következÅ‘re: „rumini zúzmaragyarmaton”


Képtalálat a következőre: „rumini galléros fecó naplója”Képtalálat a következőre: „rumini datolyaparton”



Képtalálat a következÅ‘re: „rumini galléros fecó naplója”  Képtalálat a következÅ‘re: „rumini galléros fecó naplója” Képtalálat a következÅ‘re: „rumini kapitány”


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése