2018. december 8., szombat

Karácsonyi vásárlásom

Mindenki kíváncsi, kinél mi kerül a fa alá idén. Én most "csak" a könyveinket mutatom meg, mert sokan kérdeztétek, ha ennyit olvasunk és könyvtárazunk mi az amit emellett megveszünk. 
Pár szóban próbálom leírni, miért esett a választásom erre vagy arra a könyvre.

Nándor fiam imádja a matekot, állandóan számol, így talán talál párhuzamot majd a főhős és maga közt a könyvben.
Képtalálat a következőre: „a fiú, aki imádta a matekot”

 Matricás Laci első részéről már írtam. Mivel Nándi szívesen olvasta, és neki tetszett, így a második részt is illett beszereznem.

Képtalálat a következőre: „matricás laci”



Titkos reggeli második része, a Titkos vacsora nemrég jelent meg. Mivel az első részt vagy tízszer olvastuk már elölről hátra, és hátulról előre, így muszáj kicsit frissíteni a történeteken. Klára imádni fogja.

Képtalálat a következőre: „titkos vacsora vadadi adrienn”

Klárám kedvenc könyve a Lilla és Tündérbogyó ,így a napokban megjelent második rész is tuti siker lesz. Már én is kíváncsian várom az új EQ fejlesztő meséket.

Képtalálat a következőre: „titkos vacsora vadadi adrienn”

Katica kedvence a Pipp és Polli sorozat, így itt is zseniális időzítés a karácsonyi szám mostani megjelenése.

Képtalálat a következőre: „pipp és polli a karácsonyfa”

Katicám másik kedvence a Katicalány sorozat. A könyvtárba vissza kellett vinnünk ezt a két részt több, mint fél év után. Olyan nehezen vált meg tőlük, hogy a könyvespolcán a helye ezentúl.

Képtalálat a következÅ‘re: „katicalány könyv” Képtalálat a következÅ‘re: „katicalány könyv”

Lóri imád még nézegetni, böngészni, így a nagy kedvenc Hová bújt? Keresd meg! sorozat másik részét kapja, amit eddig még nem látott. Remélem tetszik majd neki attól függetlenül, hogy nincs benne egy darab tehén sem. (Voltunk a könyvesboltban, és olyan könyvet nem is akart, amiben ne lett volna Múúúúúúú.) Helyette van benne mindenféle állatkerti állat. 

Képtalálat a következőre: „hová bújt keresd meg”

Másik kedvenc a Bogyó és Babóca sorozat (Most veszem észre, hogy ezt eddig még nem is említettem. Ha nem lesz ihletem, majd írok erről is.) Örülök neki, hogy mióta gyerekeink vannak, és mindenkinél egy korszak meghatározó meséje volt, azóta is folyamatosan jelennek meg új részek, így mi szülők sem ununk bele az egyes részek ezredszeri mesélésébe. A héten ezt találtam a könyvesbolt karácsonyi kínálatában. Lórinál most kezdődik a "bogárláz", így tuti siker lesz, és azt is merem borítékolni, hogy a három nagy is csillogó szemekkel fogja hallgatni az új történeteket. 

Képtalálat a következőre: „bogyó és babóca könyv”

Végül bemutatom a felnőtt könyveinket. Nagy levegő....! És... Váltás!
Á, kezdem inkább a sajátjaimmal, mert a gyerekkönyvekről könnyebb oda átsiklani. A férjemé ehhez képest meredek, hagyom a végére.

Két hete voltam a három kicsivel Halász Judit koncerten, ahol gondolkodás nélkül megvettem az énekesnő könyvét. Ha elolvastam, szerintem nem marad ki a méltatottak sorából a blogon.

Képtalálat a következőre: „halász judit könyv”

Kerek esztendő sorozatról pedig nemrég írtam. Így tudjátok, hogy megvettem, mert a családi könyvek közt a helye.
Képtalálat a következőre: „kerek esztendő könyv”

A végére pedig egy kis politika a férjemnek. Németül, mert magyarul még nem jelent meg. Mellé könyvutalvány, hadd hagyjuk meg neki a könyvesbolti böngészés, nézelődés, olvasgatás varázsát. És persze biztosítsuk a karácsony utáni tumultus elkerülését. 

Képtalálat a következőre: „destabilisierung deutschland buch”


Ha van kedvetek és lesz időtök, szívesen várom a ti családi karácsonyi könyves listátokat! Mert tudjátok, én is kíváncsi vagyok!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése