2019. január 17., csütörtök

miazami

Kapcsolódó kép

Volt idő, mikor nyáron szívesen mentem lomis piacra. Már akkor is főleg könyveket "vadásztam". Vettem néhány kincset, többek között Nyulász Péter miazami kitalálós versikés könyvét, amiben a gyerekek a természet, a közlekedés, az állatvilág és az emberi környezet fontos fogalmait, szavait ismerhetik meg. A versikék alatt fordítva a megoldás is, sőt az ovis korosztályt Szalma Edit rajzai is segítik a kitalálásban. 

Képtalálat a következőre: „miazami kitalálós versikék”

A gyerekek nagyon élvezik ezeket a kitalálósokat. Míg ovisok voltak én olvastam fel. Mióta Nándi tud olvasni, ő teszteli a családot. Örülök, mert végre valamit szívesen olvas magától. 
A könyvecskének egyetlen hátránya van: rövid.

Jó hír, hogy további két kötet szórakoztat. 
A kiazakiben sportágak, szakmák, és mesehősök területén edzheted magad, a miazmég kötetben pedig kedvenc állataink, növényeink és a minket körülvevő különleges tárgyak kaptak helyet. 

Remek agytorna kicsiknek és nagyoknak egyaránt.

Képtalálat a következÅ‘re: „miazami kitalálós versikék” Képtalálat a következÅ‘re: „kiazaki kitalálós versikék”

Kapcsolódó kép Képtalálat a következÅ‘re: „kiazaki kitalálós versikék”

 Képtalálat a következÅ‘re: „miazami kitalálós versikék”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése