2018. október 1., hétfő

Pupinett, az én babám

Kapcsolódó kép  Kapcsolódó kép

Megérkezett az ősz, ezzel együtt a bekuckózás. Meg is jött a kedvem a kézimunkához, elővettem a horgolótűt és a fonalat  hétvégén.
Ismét előkerült a Tölgy Kiadónál megjelent baba horgolós könyv is, mivel Katica babája ugyan már fél éve kész, de nincs ruhája (Klárának teljes a babája).




Eddig a lányok a Barbie-n kívül nemigen babáztak (pedig lett volna mivel), de mióta meghorgoltam ezeket a tüneményeket, nagyon-nagyon szeretnek velük játszani. Barátnőm is azóta készíti a lányainak. Bárhová viszik őket, nagy a siker.
Az alapbaba elkészítése gyorsan megy, így a sikerélmény hajtja az embert, hogy csinálja, csinálja. A kiegészítőket aztán mindenki variálhatja, ahogy tetszik. 

Képtalálat a következőre: „pupinett az én babám”

Képtalálat a következőre: „pupinett az én babám”  Kapcsolódó kép

Fiús anyukák és nagymamák se keseregjenek, hisz a szerző, Isabelle Kessedjian gondolt a fiúkra is másik könyvével.
Alkotásra fel! Karácsonyig biztosan elkészül!

Képtalálat a következÅ‘re: „fonalfalva vidám lakói” Képtalálat a következőre: „fonalfalva vidám lakói”

Képtalálat a következőre: „fonalfalva vidám lakói”
Kapcsolódó kép

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése